کردنزا ها در مقابل مبلمان اداری
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

وقتی صحبت از کردنزا و مبلمان اداری به میان می آید ، سوال شماره یک مطرح می شود: آیا واقعاً تفاوتی بین مبلمان اداری و کردنزا ها وجود دارد؟

بله ، تفاوت قابل توجهی بین این دو وجود دارد. تفاوت در دوام ، عملکرد و طول عمر است.

در بخش اول از یک سری دو قسمتی ، کارشناس صنعت Jeff Fairholm ، مدیر فروش منطقه ای ، EVANS تفاوت بین این دو و اینکه چرا سرمایه گذاری مناسب در مبلمان محیط های مهم ماموریت شما مهم است را مورد بحث قرار می دهد.

هدف ساخته شده است

کردنزا ها یک محصول هدفمند هستند. آنها به طور خاص برای محیط های حساس ماموریت طراحی شده اند و در برابر تغییرات روزمره تغییرات ، سناریوهای ناراحت کننده و الزامات فناوری شما مقاومت می کنند.

چه چیزی کردنزا را بسیار خاص می کند؟

  • تکنولوژی که کردنزا در آن قرار دارد
  • تعداد اپراتورهایی که باید در هر زمان از کردنزا استفاده کنند
  • اندازه کردنزا ها
  • تعداد مانیتورهایی که می تواند در خود جای دهد
  • قدرت کردنزا ها ، آنچه می توانند نگه دارند و برای مقاومت در برابر هر روز ساخته شده اند
  • نوع نورپردازی آنها ، مخصوص محیطهای حساس ماموریت
  • تکنولوژی ارگونومیک

تاثیر کنسول اداری (کردنزا) در دکور اداری

تکنولوژی ، خطوط دید مورد نیاز و چیدمان و اندازه اتاق ، شکل و اندازه کردنزا را هدایت می کند. اخیراً تأکید بیشتری بر تعداد مانیتورهای رومیزی مورد نیاز برای انجام عملیات روزانه شده است. با افزایش مانیتورها ، نیاز به جا دادن CPU های بیشتر و غیره در همه اندازه ها وجود دارد. این نوع تجهیزات باید در زیر سازه کردنزا با دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

مبلمان اداری با در نظر گرفتن این ملاحظات و الزامات ساخته نشده است. آنها به صورت انبوه تولید می شوند و این امر باعث می شود که آنها نه تنها در اتاق کنترل شما قرار بگیرند بلکه نیازهای فناوری شما را برآورده کنند. مثال بارز این است که آنها نمی توانند چندین CPU را در خود جای دهند - مبلمان اداری معمولاً یک CPU واحد را روی زمین یا در یک کابینت اختصاصی CPU قرار می دهد.

دوام کردنزا

تقریباً در هر اتاق کنترل نیاز به 365 محصول 24 ساعته و 7 ساعته است. اپراتورها در این محیط ها به طور کلی با مبلمانی که استفاده می کنند بسیار خشن هستند. یک سازنده خوب کردنزا این را هدف اصلی خود می داند - مقاومت در برابر آزمایش زمان در محیط خود ، زیرا کردنزا ها باید هر دو دهه یک بار تعویض شوند. برخی از ویژگی هایی که مبلمان اداری معمولی در محصولات خود مانند کردنزا ها ایجاد نمی کند عبارتند از:

 

  • سطوح کاری ضخیم تر
  • HPL در سطوح کار در هر دو طرف
  • دماغه جلویی و لبه سطوح روی سطوح شامل حاشیه PVC است
  • سطوح کار با یک قفس فولادی لوله ای در زیر سطح کار تقویت می شوند تا از پیچ خوردگی جلوگیری شود
  • زیرسازی کردنزا ها بیشتر از چوب فلزی یا آلومینیوم با مقاومت بالا هستند
  • سازه های Slatwall یا Slatrail برای نصب تعداد زیادی مانیتور و لوازم جانبی و قابلیت قرار دادن کابل ها ساخته می شوند
  • در کردنزا نشسته ، ستون های بالابر طوری طراحی شده اند که تقریباً 2500 پوند در هر جفت بلند می کنند
  • مسائل ارگونومیک برای 24/7 ، 365 عملیات

ارگونومی اصطلاحی است که در همه جنبه های محیط های تجاری بیش از حد استفاده می شود. در مبلمان اداری ، آنها فکر می کنند که اگر یک میز نشیمن ، یک صندلی مناسب و یک صفحه کلید مفصل ارائه دهند ، مسائل ارگونومیک دفتر را حل کرده اند.

کردنزا اتاق کنترل تفاوت قابل توجهی با محیط اداری استاندارد دارد. کردنزا ها نیاز به مقاومت و سازگاری با محیط های کاری 24/7 دارند. اپراتورها معمولاً دارای صفحه اصلی اولیه ، ثانویه و اغلب درجه سوم هستند که نیاز به دید دارند. برخی از مهمترین عوامل ارگونومیک در محیط های حساس ماموریت ، تعداد صفحه هایی است که اپراتور نیاز دارد ، خطوط دید و فاصله بین آنها و یک دیوار ویدیویی معمولی (در صورت وجود).

نورپردازی مناسب ، آکوستیک ، صندلی ، کفپوش و سمعی و بصری در موفقیت نتیجه اپراتور بسیار مهم است. چه در حین عملیات معمولی و چه در سناریوهای ناراحت کننده ، چندین عنصر برای در نظر گرفتن طراحی کردنزا و اتاق کنترل وجود دارد.

چه در حین کار معمولی ، چه در شرایط بحرانی ، چه در شرایط نامناسب ، اپراتور نیاز به دسترسی به برخی از مهمترین اطلاعات دارد تا بتواند به سرعت در برابر آلارم ها واکنش نشان دهد تا وضعیت موجود را پخش کند.

با فراهم آوردن محیط کار مناسب ، کردنزا می تواند به اپراتور کمک کند تا منظم و هوشیار بماند. کردنزا ها تقریباً همیشه از فناوری KVM برای به حداقل رساندن تعداد صفحه کلید روی کردنزا استفاده می کنند ، بنابراین به اپراتور اجازه می دهد از فناوری به نحو کارآمد دسترسی داشته و از آن استفاده کند.

تجهیزات فضای اداری

تجهیزات موجود در میز کنسول اتاق کنترل عامل مهمی در طراحی و پیکربندی آن است. همه چیز از چندین صفحه نمایش ، چند رایانه شخصی ، پانل های اعلام کننده ، دکمه های فشار پنل سخت ، صفحه نمایش بزرگ ays ، turrets و واحدهای UPS برای عملیات موفق یک ضرورت محسوب می شوند.

 

مبلمان اداری برای قرار دادن یک رایانه شخصی و چند مانیتور در هر موقعیت ساخته شده است. آنها به گونه ای ساخته شده اند که برای همه مناسب است. علاوه بر این ، تجهیزات باید در دسترس تکنسین های مسئول آنها باشد. با توجه به این موضوع ، کردنزا ها از جلو و عقب به تمام فناوری ها دسترسی دارند در حالی که مبلمان اداری اینطور نیست.

 

مدیریت کابل

با توجه به مقدار زیادی فناوری در داخل و روی کردنزا ها ، نیاز به جاسازی کابل های این تجهیزات وجود دارد. این مورد برای یک کردنزا استاتیک لازم است اما برای کردنزا نشسته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

روشی که کردنزا ها کابل های مکان های مختلف را در خود جای می دهند نیز بسیار مهم است. آیا کابل ها از کف ، سقف یا دیوار بلند آمده است؟ کردنزا ها باید با هر محیطی سازگار شوند.

 

توانایی اجرای تمام کابل ها در سراسر زیرساخت کردنزا مهم است ، اما انتقال از سطح کار به حفره فرعی نیز بسیار مهم است. با توجه به تعداد کابل ها و این واقعیت که ما در یک محیط بحرانی مأموریت کار می کنیم ، کابل ها نمی توانند تنگ شوند یا در جایی قرار بگیرند ، زیرا این می تواند منجر به تعطیلی عملیات شود.

 

منتظر باشید ، قسمت دوم به زودی روی پرده نزدیک شما قرار می گیرد…

 

موضوعات: مهم ماموریت ، کردنزا های اتاق کنترل ، مبلمان اداری





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: